Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
El projecte no s'ajusta a la normativa urbanísitca ni a la turística
El 2014, el Consell d’Eivissa va vendre el Polvorí a una empresa privada per quasi 3 milions d’euros.
Ara, la propietat demana convertir aquest recinte militar, inaugurat en 1949 i ubicat en sol rústic i forestal, en un allotjament turístic de 20 habitacions, gimnàs i piscina. Els tècnics d’Ordenació de Territori han respost de manera desfavorable a la consulta feta per la comissió de medi ambient, que actualment tramita l’avaluació sobre el projecte.
També al·leguen que l’antiga casa pagesa del recinte no permet l’ampliació que pretén el projecte. D’altra banda, la comissió de medi ambient diu que no hi ha una valoració d’impacte sobre la zona.
Els vesins de Santa Gertrudis també n’estan en contra. De fet, s’han queixat en nombroses ocasions de les activitats que es fan al polvorí. L’estiu passat van denunciar que s’estava llogant com a residència il·legal i que s’hi havien fet diverses obres no permeses. També hi va haver denúncies per organitzar festes sense llicència i altres activitats, com una trobada de xamans.
L’Ajuntament de Santa Eulària va obrir dos expedients, un d’activitats i un altre d’infracció urbanística, que en aquest moments han acabat la fase d’instrucció.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació