Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Una xifra que creixerà, segons la institució insular, quan es tanquin els expedients de les faltes més greus
El Consell d’Eivissa recapta en tres anys 188.000 euros per lloguer turístic il·legal. La institució diu que la xifra recaptada pareix petita perquè hi ha molts expedients en tràmit de resolució, sobretot en els casos de faltes greus i molt greus que necessiten entre 2 i tres anys per resoldre’s, entre elles algunes que s’han interposat contra grans plataformes que fan ofertes a través d’Internet.
A la institució insular recorden que només hi ha 8 inspectors de turisme i que afronten molta càrrega de feina a l’estiu, ja que també han d’atendre altres tasques vinculades al seu departament.
Des de 2016 el consell ha obert 65 expedients sancionadors per lloguer turístic de pisos.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou