Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'administració insular proposa una multa per infracció greu d'entre 20.000 i 40.000 euros
113
El Consell d’Eivissa sancionarà la persona que comercialitza un habitatge situat a la localitat de Jesús que es lloga com a alberg turístic il·legal.
Segons ha informat l’administració insular, el Departament de Lluita contra l’Intrusisme ha iniciat un procediment sancionador per una infracció greu per lloguer turístic il·legal, amb una proposta de sanció d’entre 20.000 i 40.000 euros.
L’anunci que ha delatat aquesta activitat ha estat retirat de la platforma Booking a petició de l’administració insular, però encra es manté actiu a la plataforma Airbnb.
La persona que comercialitza aquest l’habitatge lloga fins a sis places individuals en lliteres distribuïdes en dues habitacions. Aquesta activitat, que es realitza sense haver presentat declaració responsable de l’inici de l’activitat turística i sense cap inscripció en el Registre Insular d’Empreses, Activitats i Establiments Turístics, s’ha desenvolupat com a mínim desde l’any 2021, segons es dedueix dels comentaris dels usuaris a la plataforma Airbnb.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora