Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Es posarà en marxa a finals d'enguany i facilitarà el tractament de dades fiscals d'aquells qui lloguen les seves propietats mitjançant plataformes digitals
El Consell d’Eivissa valora positivament el nou conveni entre l’Agència Estatal d’Administració Tributària i el Govern per lluitar contra el lloguer turístic il·legal. Es posarà en marxa a finals d’enguany i facilitarà el tractament de dades fiscals d’aquells qui lloguen les seves propietats mitjançant plataformes digitals, així com per descobrir irregularitats.
Una informació que permetrà a l’Agència Tributària de Balears detectar infraccions en el pagament d’impostos fiscals relacionats amb el lloguer d’habitatges vacacionals, així com el de la taxa sobre estances turístiques, i iniciar expedients sancionadors d’una manera més ràpida.
Dades que el Govern estudia com fer arribar als consells insulars amb un protocol similar de tractament de dades, que en el cas d’Eivissa s’afegiran a les que gestiona l’Oficina de Lluita contra l’Intrusisme, recollides per inspectors i policies locals.
La campanya de control començarà el darrer trimestre d’enguany.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors