Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El president del Consell d'Eivissa presenta quinze nous equipaments a sa Coma
Al Consell d’Alcaldes celebrat aquest dilluns el president del Consell d’Eivissa, Vicent Torres, ha demanat als ajuntaments que augmentin la quantitat que aporten per al servei d’extinció d’incendis. Els batles han dit que ho han d’estudiar perquè representa una quantitat de sous important, tot i que estan d’acord en millorar el servei.
Durant al reunió, el president també ha presentat el pla de transports que es posarà en marxa l’any 2019 i que contempla 47 línies de transport públic d’ús regular i 54 de transport escolar. Serà una única concessió. La intenció es millorar la qualitat amb més autobusos i més informació als usuaris.
També s’ha presentat el projecte de sa Coma. El primer que es farà és l’Escola d’Hoteleria, que sortirà ja a concurs enguany però que no es podrà acabar aquesta legislatura. En total es preveuen 15 projectes, entre ells edificis per als bombers, Ibanat, UME i Escola Oficial d’Idiomes, entre d’altres.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La roca que va caure del penyal pesava 20 tones i no set com s'havia informat inicialment