Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'oposició assegura que es tracta d'una cortina de fum i que el cessament immediat d'Alonso ja es va acordar en el darrer ple de la institució
El Consell de Mallorca encarregarà un informe a professionals independents per saber si s’han complit els protocols de vacunació i decidir si Sofia Alonso, alt càrrec de l’IMAS vaccinada el primer dia, ha de dimitir o no. L’oposició assegura que es tracta d’una cortina de fum i que el cessament immediat d’Alonso es va acordar en el darrer ple de la institució, gràcies també als vots de Més per Mallorca. Avui, els ecosobiranistes s’han desmarcat de l’oposició gràcies a l’acord assolit amb Podem i PSIB per elaborar aquest informe. Malgrat que l’oposició ha bloquejat que la moció del govern insular es pogués incloure en l’ordre del dia d’avui, la presidenta Cladera ja ha dit que tirarà endavant. PP, El Pi, Ciutadans i VOX s’hi han mostrat molt crítics.
El fet, però, és que gràcies a això, Més per Mallorca ha refredat els seus arguments i ha votat avui en contra de la dimissió d’Alonso. Un gest celebrat pels socis de pacte.
Allò que sí que s’ha aprovat és instar tots els membres de la corporació a complir amb els acords assolits, sempre que siguin competència del Ple. I aquesta és la clau. Els socialistes també hi han votat a favor, perquè entenen que les destitucions corresponen a la presidenta i, per tant, cap votació impulsada per l’oposició, pot forçar la dimissió d’un alt càrrec.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari