50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Es tracta de rases de conreu, algunes de les quals són d'època romana o púnica
Rases de conreu, algunes de les quals són d’època romana o púnica, s’han trobat per tot el traçat de l’ampliació de la carretera de Santa Eulària i de la variant de Jesús. Ara la comissió de patrimoni i urbanisme, la Ciotupha, ha donat instruccions per destruir-les en cas que sigui necessari per passar l’obra i així agilitzar-ne els treballs.
També s’han trobat restes d’una vila bizantina amb inscripcions funeràries romanes que recull al seu bloc l’exdirector arqueològic de l’obra, Joan Roig. Tot i que encara no s’ha acabat d’excavar i no ha passat per la comissió de patrimoni, la idea és que les restes es conservin.
El Consell assegura que intentaran destruir el mínim possible de restes arqueològiques.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet