Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
En total, se'n beneficiaran 8 torres de defensa ubicades a Sant Josep, Sant Antoni, Santa Eulària i Sant Joan
El consell d’Eivissa aportarà 400.000 euros en els pròxims tres anys per a la restauració de les torres declarades Bé d’Interès Cultural.
Per començar, a la de s’Església a Sant Antoni de Portmany, es faran obres de consolidació i impermeabilització que són urgents. El consistori aportarà el 20% del cost de les feines i l’any que ve també es volen fer treballs al seu interior.
En total, se’n beneficiaran 8 torres de defensa ubicades a Sant Josep, Sant Antoni, Santa Eulària i Sant Joan.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat