En total, se'n beneficiaran 8 torres de defensa ubicades a Sant Josep, Sant Antoni, Santa Eulària i Sant Joan
El consell d’Eivissa aportarà 400.000 euros en els pròxims tres anys per a la restauració de les torres declarades Bé d’Interès Cultural.
Per començar, a la de s’Església a Sant Antoni de Portmany, es faran obres de consolidació i impermeabilització que són urgents. El consistori aportarà el 20% del cost de les feines i l’any que ve també es volen fer treballs al seu interior.
En total, se’n beneficiaran 8 torres de defensa ubicades a Sant Josep, Sant Antoni, Santa Eulària i Sant Joan.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella