Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Sosté que hi ha altres prioritats i dubta de l'encaix legal de la proposta
Imatge d'arxiu.
275El Consell Escolar de Menorca rebutja la lliure elecció de llengua que impulsa el Govern. En un comunicat, mostra la seva preocupació per aquesta iniciativa. Assegura que els 20 milions d’euros pressupostats es podrien invertir en coses molt més urgents com nous equipaments educatius, disminució de ràtios a les aules, augment de plantilles de professorat, augment de recursos per a l’atenció a la diversitat, condicionament de centres educatius per fer front al canvi climàtic, entre d’altres.
A més, expressa també els dubtes legals de la proposta. I apunta, entre d’altres, a Llei d’educació de les Illes Balears, que al seu article 135 senyala que no es permet la separació en centres o grups classe per raó de llengua.
Per últim, entén que la qüestió de la llengua era un problema resolt a Balears des de fa dècades i que va comptar amb un consens polític que el va fer possible. Ara es torna a posar la llengua damunt la taula com a element de debat polític i social. L’educació no necessita de debats d’aquest tipus sinó de consensos i serenor, asseguren. El Consell Escolar no ha volgut fer declaracions al respecte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El 21 de juny arrenca l'àmplia exposició col·lectiva organitzada per Rashid Johnson, 'Directionless'
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats