Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El Partit Popular ha anunciat que farà una auditoria
Dimiteix Marta Díaz com a consellera del Partit Socialista d’Eivissa. El PSOE no ha justificat els motius de la renúncia. L’exvicepresidenta, ara a l’oposició, reitera que ha abonat i justificat les despeses derivades de la seva targeta de crèdit institucional. Durant els darrers dies, Diario de Ibiza ha publicat que no va justificar més de 1.500 euros. El Partit Popular anuncia que farà una auditoria.
Poc abans de les tres de la tarda, en un comunicat, la Federació Socialista d’Eivissa feia oficial que Marta Díaz dimitia del seu càrrec i també dels càrrecs orgànics del partit. En la nota, el PSOE assegura que Díaz ha reiterat que totes les despeses econòmiques realitzades mentre formava part de l’equip de govern al Consell d’Eivissa varen ser degudament justificades i autoritzades tot i que no expliquen el motiu de la dimissió.
La Federació Socialista d’Eivissa ha acceptat la seva renuncia. Marta Díaz ha estat la responsable i cara visible de la promoció i realització de la passarel·la Adlib els darrers anys. El Partit Popular ha anunciat que farà una auditoria.
El PSOE no ha volgut fer declaracions. Diario de Ibiza ha publicat els darrers dies que Marta Diaz havia deixat de justificar despeses de la seva targeta de crèdit institucional valorades en quantitats que superaven els 1.500 euros.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia