Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Es repartirien a través de la targeta sanitària, prioritzant els col·lectius més vulnerables i amb les condicions i preus que fixi el Govern
L’estoc de mascaretes a les Illes és pràcticament nul. I segons els farmacèutics res no en saben, de moment, de les provisions que han d’arribar des del Govern central, previsiblement divendres.
Davant aquesta incertesa, el Consell General de Col·legis Farmacèutics ha oferit a Sanitat la distribució controlada i gratuïta de màscares a través de les farmàcies. És a dir, sense cap guany ni benefici per part de les farmàcies i amb les condicions i preus que fixi el Govern. Això, diuen, evitaria l’increment desproporcionat del preu d’aquest producte, fet que denuncien des de fa temps.
Amb tot, proposen que les mascaretes estiguin incloses al catàleg de la Seguretat Social. Es repartirien, per tant, a través de la targeta sanitària, prioritzant els col·lectius més vulnerables.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys