Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La xifra s'incrementarà una vegada quedin resoltes les diligències que encara estan en tramitació
El Consell d’Eivissa ha cobrat en el darrer any 250.000 euros per infraccions comeses amb el lloguer vacacional irregular. Una xifra, però, que des del departament de Turisme asseguren que s’incrementarà una vegada quedin resoltes les diligències que encara estan en tramitació. Al 2018 els inspectors obriren 80 expedients sancionadors.
De moment, l’operativa de sancions i recaptació del Consell ha cobrat 250.000 euros durant l’exercici de l’any passat. Corresponen a pagaments fets voluntàriament pels propietaris sancionats pel servei d’inspecció.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €