L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ja hi ha previstes una quarantena d'activitats per promocionar els valors de la Serra de Tramuntana
Enguany fa 10 anys que la Serra de Tramuntana va ser declarada Patrimoni Mundial per la UNESCO, en la categoria de paisatge cultural. El Consell de Mallorca prepara una agenda d’actes i activitats per commemorar-ho.
En aquests deu anys no hi han faltat moments crítics que han fet perillar aquesta condició de Patrimoni Mundial. Com a exemple, les pintades recents a una paret de la Trapa, els problemes d’acumulació de fems que hi va haver el 2017 al Torrent de Pareis pel torcebraç mantengut entre el Govern i l’Ajuntament d’Escorca, o la massificació, sobretot d’ençà de la pandèmia.
La degradació, la pressió humana i la urbanística són algunes de les amenaces principals d’aquest paratge. Per això, la presidenta del Consell, Catalina Cladera, fa una crida a la responsabilitat: “Hem de preservar-la, però també l’hem de poder gaudir i donar a conèixer, i això necessita poder-la trepitjar d’una forma responsable.”
La conscienciació serà un dels reptes dels actes d’aquest desè aniversari. De moment el Consell de Mallorca té una quarantena d’activitats previstes, però hi continuaran afegint propostes.
L’acte central d’aquest desè aniversari serà un concert que es farà el dia 29 de juny.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues