Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Algunes de les mesures previstes són la limitació de curses de motor o l'elaboració d'un catàleg d'oliveres monumentals
Les àrees pintades de taronja en el mapa seran les que inclourà la nova Llei de la Serra que prepara el Consell de Mallorca. Afecta municipis com Alaró, Andratx, Santa Maria, Bunyola, Selva, Calvià… En total, més de 5.000 propietaris. En aquesta primera presentació pública, davant batles, regidors i entitats socials com el GOB, s’ha posat l’accent en allò que es protegirà.
Algunes de les mesures previstes són la limitació de curses de motor, l’elaboració d’un catàleg d’oliveres monumentals, així com la recuperació de construccions, com les porxades, amb valor patrimonial, o els elements de pedra en sec. Tots estaran definits jurídicament en l’articulat.
S’hi inclouran també mesures mediambientals, com la limitació de la contaminació acústica o la implantació d’energies renovables. A més, es crearan òrgans de governança per coordinar les diferents institucions amb competències a la Serra. Ara bé, la Llei just comença la seva tramitació i no serà fins a la pròxima legislatura quan arribi al Parlament per a la seva aprovació.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar