Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

S'homenatjarà la bandera de Mallorca, que compleix 40 anys
Després del canvi de data, el Consell celebrarà oficialment la Diada de Mallorca dia 12 de setembre, una celebració que se centrarà enguany a homenatjar la bandera, que fa 40 anys.
El centenar d’actes de la festa començarà aquest proper dissabte, amb exhibicions als parcs dels Bombers de Mallorca. El dia 12 de setembre es presentarà el Llibre de franqueses i privilegis del Regne de Mallorca, que es podrà visitar fins diumenge a la seu de la institució insular.
També hi haurà l’ofrena tradicional a la tomba de Jaume II a la Catedral de Mallorca i l’entrega dels premis, honors i distincions al Teatre Principal de Palma. El diumenge, dia 15, es farà el gran premi de trot, un videomàping a la Misericòrdia i visites teatralitzades; per primer pic, també en llenguatge de signes.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes