Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

El servei de bus al far de Favàrixt s'avança 15 dies: començarà el 15 de maig
Enguany no hi haurà servei d’autobús per accedir al far de Cavalleria. La prova pilot impulsada l’estiu passat no ha estat exitosa, segons el Consell, i s’ha decidit eliminar-la. L’accés al far tornarà a ser, doncs, lliure. L’any passat es va habilitar un autobús que era l’única manera d’arribar a aquest punt de la costa nord quan els aparcaments estaven plens. En total, 3.800 persones va fer ús del servei durant els dos mesos que va estar operatiu.
A Favàritx, ja hi ha problemes per accedir-hi, per la gran afluència de gent. Un fet que ha obligat el Consell a avançar el servei de bus. Començarà dia 15. L’any passat quasi 8.000 persones van accedir al far. A Punta Nati en van ser un miler i es manté l’inici per al juliol.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors