El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El 2011, l'administració mallorquina va posar-lo a la venda sense èxit
176
El departament de Carreteres del Consell de Mallorca ha tapiat els accessos a l’edifici de la seva antiga seu, ara en desús, per evitar-hi l’entrada de persones alienes a la institució, com va passar mesos enrere. Llavors, els ocupants que s’hi havien instal·lat varen haver de ser desallotjats, segons fonts de la institució insular, que exposen igualment que no hi ha cap pla de futur per la infraestructura pública.
Les barreres arquitectòniques en un immoble de diverses plantes, “moltes escales” i sense ascensors, constitueix un impediment per donar-li una segona vida de servei públic, admeten. El 2011, l’administració mallorquina va posar-lo a la venda sense èxit. Es tracta d’una edificació de la primera meitat del segle passat en un solar de poc manco de 1.500 metres quadrats.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle