Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Litigis amb les expropiacions han retardat durant anys el traspàs de la gestió a la institució insular
El Consell d’Eivissa vol posar fi als usos impropis de l’estació pública d’autobús de Sant Antoni, com la venda de tiquets de discoteca. Per això, volen assumir-ne la gestió, que ara està en mans de les empreses d’autobús. El Consell ignora els ingressos que s’obtenen amb aquestes activitats. Les empreses d’autobús gestionen l’estació pública des de fa més de deu anys, quan governava el PP, a través d’un conveni, segons el Consell, verbal i no regularitzat. Hi posen personal, però no paguen les factures de llum i aigua, que assumeix l’administració.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet