Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Veu probable que Madrid avanci els doblers per a què es puguin obrir ja línies de finançament específiques
El Parlament urgeix als països de la Unió per a què accelerin el compromís amb l'emissió de deute per finançar els fons React
144El conseller de Fons Europeus, Miquel Company, confia que Madrid avançarà doblers per a projectes que optin a ser finançats amb els fons europeus de reactivació (140 mil milions per a Espanya) i que això permetrà l’obertura de la convocatòria de línies d’ajut específiques entre abril i juny.
L’Oficina de Projectes Estratègics que dirigeix s’encarregarà precisament de “coordinar” l’administració pública i l’empresa privada per aprofitar “sinèrgies” en la presentació d’idees que creu que val més que siguin poques “potents” que moltes “petites”.
En la línia de la filosofia de la borsa d’ajuts REACT d’Europa (projectes sostenibles i aposta per la digitalització, entre d’altres), confia Company poder “facilitar” el camí cap una economia illenca més “diversificada, sostenible i resilient”.
En aquest enllaç poden escoltar l’entrevista al conseller de Fons Europeus a l’Informatiu Matí d’IB3 Ràdio.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis