Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El següent de la llista de Podem, Aram Ortega, accepta assumir el càrrec després que aquest dilluns es formalitzi la renúncia
El conseller de Medi Ambient i de la Reserva de Biosfera de Menorca, Javier Ares, ha presentat la seva renúncia al càrrec al·legant motius personals. Després de tres anys i mig, Ares oficialitzarà la seva decisió en el ple insular del pròxim dilluns. La presidenta del Consell Insular de Menorca, Susana Mora, assumirà la gestió de les seves àrees fins que se substitueixi el conseller.
El següent candidat a les llistes electorals del passat juliol del 2015 és Aram Ortega, el nombre tres. Des de Podem, la formació a la qual pertany Javier Ares, sostenen que assumirà l’acta.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació