Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Ares admet que no va activar el 'roaming' en sortir a l'estranger i assegura que la companyia va inflar la factura
El cap de llista de Podem deixa la política institucional reivindicant el seu tarannà centrista i amb un ensurt intern que no ha alterat la ferma decisió personal, prorrogada durant mesos, de renunciar al càrrec per poder dedicar més temps a la seva família.
Fa unes setmanes, arribà una factura telefònica al seu nom de 9.000 euros, coincident amb les vacances que Javier Ares havia passat aquest estiu a l’estranger. Segons ha admès, per una distracció personal, no va activar el ‘roaming’ abans de partir i açò disparà la despesa per descàrrega de dades al seu telèfon de feina al Consell.
Els seus companys de govern li demanaren que, si es confirmava, ho pagàs de la seva butxaca. Però l’àrea econòmica que dirigeix la seva companya a Podem, Cristina Gómez, ha questionat la factura i assegura que la companyia Movistar ha reconegut una errada en el càlcul. La decisió d’anar-se’n, en qualsevol cas, ja estava presa. Escolta aquí les explicacions públiques de Javier Ares als micròfons d’IB3.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya