Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El conseller ha afegit que ens enfrontem a uns mesos delicats quant a perill d'incendis forestals per la manca de pluja, l'aridesa i la pressió humana
L’incendi forestal declarat aquest divendres en es Murtera, a Deià, ha estat l’incendi més important que ha afectat Mallorca des del 2020, segons ha afirmat el conseller de Medi Ambient, Miquel Mir.
El conseller ha afegit que ara ens enfrontem a uns mesos delicats quant a perill d’incendis forestals per la manca de pluja, l’aridesa i la pressió humana.
A més, ha explicat que quan es veu fum, un equip es trasllada fins al lloc, per comprovar si és un foc controlat o, en canvi, es tracta d’un incendi. Així, tracten d’evitar danys majors.
Estabilitzat l’incendi forestal declarat aquest divendres en es Murtera, a Deià
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles