Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Jaume Bauzà s'ha reunit, per primera vegada, amb el president del Consell i els representants dels ajuntaments de l'illa
A Menorca, responsables del Govern i del Consell Insular han acordat fer feina conjuntament per a abordar la futura llei turística, que es començarà a elaborar al setembre. És un dels principals compromisos que el conseller de Turisme, Cultura i Esports, Jaume Bauzà, ha transmès al president de Menorca i als representants dels ajuntaments de l’illa.
En la primera reunió entre el conseller i les autoritats de Menorca també hi han assistit els directors generals de la Conselleria. La reunió ha estat de presentació i primer contacte, però amb la voluntat d’establir canals de comunicació directa per treballar, conjuntament, per exemple en la nova llei turística. Una normativa que abordarà l’aixecament de la moratòria turística, tot i que el conseller no ha descartat accelerar-ne el procés via decret.
En l’àmbit de la cultura el conseller Bauzà i el president del Consell de Menorca, Adolfo Vilafranca, han abordat el suport de l’executiu autonòmic a la candidatura de la Menorca Talaiòtica a patrimoni de la humanitat de la UNESCO.
El president del Consell i el conseller de Turisme, Cultura i Esports també han reiterat el compromís conjunt per reactivar projectes a finançar amb fons europeus i el fet que l’Impost de Turisme Sostenible es destini a cobrir necessitats en matèria de sostenibilitat, protecció i regeneració de Menorca.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat