Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

El Pla d'Actuació que s'havia de desenvolupar des de la Conselleria d'Educació encara no ha començat
El Conservatori de Música d’Eivissa ha hagut d’avançar del seu pressupost el cost de les obres de substitució del parquet danyat per les goteres de l’any passat. La direcció del centre tem que amb l’arribada de les pluges hi torni a haver filtracions a l’edifici.
A punt de celebrar el seu setè aniversari, el centre compta amb més de 300 alumnes i una trentena de professors. L’any passat aparegueren les goteres, que danyaren aules, material i fins i tot l’auditori. El seu director, Iván Sanz, afirma que l’aigua arriba a sortir de les parets, sostres i endolls.
Sanz explica també que el Pla d’Actuació que s’havia de desenvolupar des de la Conselleria d’Educació no ha començat. Des del conservatori temen que es repeteixin situacions com les del curs passat, quan les goteres van fer pensar en cancel·lar d’algunes actuacions dels alumnes com les de Santa Cecília o Carnaval.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta