CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El Pla d'Actuació que s'havia de desenvolupar des de la Conselleria d'Educació encara no ha començat
El Conservatori de Música d’Eivissa ha hagut d’avançar del seu pressupost el cost de les obres de substitució del parquet danyat per les goteres de l’any passat. La direcció del centre tem que amb l’arribada de les pluges hi torni a haver filtracions a l’edifici.
A punt de celebrar el seu setè aniversari, el centre compta amb més de 300 alumnes i una trentena de professors. L’any passat aparegueren les goteres, que danyaren aules, material i fins i tot l’auditori. El seu director, Iván Sanz, afirma que l’aigua arriba a sortir de les parets, sostres i endolls.
Sanz explica també que el Pla d’Actuació que s’havia de desenvolupar des de la Conselleria d’Educació no ha començat. Des del conservatori temen que es repeteixin situacions com les del curs passat, quan les goteres van fer pensar en cancel·lar d’algunes actuacions dels alumnes com les de Santa Cecília o Carnaval.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició