El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La llicència ja s'ha enviat a TurEspaña, que disposa d'un termini de mig any per presentar-ne el projecte executiu definitiu
L’Ajuntament d’Eivissa ha atorgat la llicència per reprendre les obres del Parador, i queda ara en mans de TurEspaña reactivar-les. El consistori ha firmat la llicència de construcció i d’instal·lació de les obres de rehabilitació del Castell i de l’Almudaina d’Eivissa com a Parador de turisme.
Finalitzen així els tràmits d’autorització d’un projecte paralitzat des de fa 5 anys per la troballa de restes arqueològiques. La llicència s’ha enviat avui mateix a TurEspaña, que disposa d’un termini de mig any per presentar-ne el projecte executiu definitiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits