Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La instal·lació on es gestionaven els voluminosos de tota l'illa acumulava pèrdues valorades en 1,8 milions
El Consorci de Residus de Menorca comprarà a Càritas la planta de residus voluminosos (TIV) de Maó per 2 milions d’euros. L’entitat, que la fundà l’any 2008, acumulava pèrdues des de l’any 2010 valorades en 1.800.000.
L’objectiu -diu el govern insular- és donar continuïtat a una activitat primordial per a una Reserva de la Biosfera, unificant criteris amb la planta de Milà i les deixalleries. La planta de Càritas ha donat feina a 200 persones, la majoria d’inserció social.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys