Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Es Castell demanarà formar-hi part a causa del mal estat amb el qual es troba el penya-segat del municipi
El Consorci del Penya-segat de Maó es posa en marxa després d’una dècada aturat. Les institucions han decidit actuar-hi arran de la darrera successió de despreniments, i anuncien personal, recursos i primeres obres imminents.
L’Ajuntament, el Consell i el Govern han decidit contractar dues persones per gestionar totes les actuacions del penya-segat i destinar finançament a partir d’aquest mateix any, tot i que encara no se n’ha concretat la xifra.
La primera zona on s’actuarà és a la Costa des Muret, on les obres començaran durant les pròximes setmanes. Enguany, també es posarà en marxa el projecte de desbrossament i neteja del penya-segat, finançat amb l’impost de turisme sostenible, i s’estudiarà la titularitat dels terrenys. Paral·lelament, hi ha dos projectes redactats a dues zones sensibles, sa Costa de ses Voltes i la Costa Corea, tot i que encara no tenen calendari d’obres.
Es Castell demanarà formar part del Consorci del Penya-segat, que ha estat paralitzat durant 10 anys i ara ha recuperat l’activitat arran de la darrera successió de despreniments.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
Les primeres investigacions apunten que la víctima és un home de trenta anys, resident a Llubí. El cos va ser localitzat a la Marjal en avançat estat de descomposició, i encara s'investiga si un accident de moto va ser la causa de la mort