Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
La mare de Maracena continua encara en parador desconegut
El Tribunal Constitucional (TC) no ha admès el recurs presentat aquest dilluns dematí per l’advocat de Juana Rivas, la mare de Maracena, que es nega a entregar els seus dos fills a la seva exparella.
El TC considera que Rivas no ha esgotat encara totes les opcions per recórrer davant els tribunals ordinaris, i recorda que aquest tipus de recurs és de natura subsidiària, per tant, només pot interposar-se quan s’han esgotat tots els nivells de la via judicial.
Juana, que encara continua en parador desconegut, havia recorregut en emparament perquè s’anul·lés l’ordre de devolució dels infants al seu pare, Francesco Arcuri, acusat de maltractament.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones