Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La mare de Maracena continua encara en parador desconegut
El Tribunal Constitucional (TC) no ha admès el recurs presentat aquest dilluns dematí per l’advocat de Juana Rivas, la mare de Maracena, que es nega a entregar els seus dos fills a la seva exparella.
El TC considera que Rivas no ha esgotat encara totes les opcions per recórrer davant els tribunals ordinaris, i recorda que aquest tipus de recurs és de natura subsidiària, per tant, només pot interposar-se quan s’han esgotat tots els nivells de la via judicial.
Juana, que encara continua en parador desconegut, havia recorregut en emparament perquè s’anul·lés l’ordre de devolució dels infants al seu pare, Francesco Arcuri, acusat de maltractament.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat