L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
"És hora d'activar les construccions lligades a l'agenda 2030, i al 'Pacte Verd' europeu"
/EFE.
79El consum de ciment es va desplomar un 50% el mes d’abril passat, fins a situar-se en 598.051 tones, un mínim històric mensual, segons informa la patronal Oficemen, que ho atribueix a l’aturada del sector de la construcció decretat pel Govern espanyol en el marc de la crisi sanitària.
“No existeixen precedents d’una dada mensual de consum tan baix en la sèrie històrica recent, que es remunta fins al 1964“, segons l’associació que, “d’aquesta forma, confirma els seus pitjors auguris”.
La indústria del ciment tanca així el primer quadrimestre amb un descens del 22% en les seves vendes, atès que es van demandar 3,73 milions de tones d’aquest material de construcció, un milió menys que fa un any.
La caiguda de la demanda ha fet que la producció de ciment en la trentena de fàbriques del país registrés a l’abril un enfonsament major, del 58,7%. Les exportacions a altres països es van enfonsar un 63,3% i les importacions, un 59%.
Davant aquestes dades, Oficemen adverteix que “si no es reactiva l’economia de manera immediata, el consum de ciment se situarà en nivells pitjors que en el pitjor any de l’anterior crisi”.
PLA DE REACTIVACIÓ “ABANS QUE SIGUI TARD”
En aquest punt, la patronal de la indústria demana al Govern que llanci plans d’inversió per a reactivar l’economia “abans que sigui tard”.
Oficemen considera que la construcció ha d’articular-se com una de les “principals palanques de la recuperació, donat l’efecte multiplicador amb què compta en altres sectors econòmics, la seva capacitat per a generar ocupació i el poder transformador per a la societat de la inversió en infraestructures”.
“És hora d’activar les construccions lligades a l’Agenda 2030, i al ‘Pacte Verd’ europeu, així com de rellançar la demanda de nous habitatges mitjançant un pla públic d’habitatge social per a lloguer, i d’impulsar la rehabilitació d’edificis amb criteris d’eficiència energètica“, assegura el president de la patronal, Víctor García Brosa.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues