Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Fou promogut pels representants del poble, els Magnífics Jurats
Un dels edificis més antics de Maó està d’aniversari. Parlam del convent de clausura de les Concepcionistes Franciscanes de Maó. Demà, dijous, 6 de juliol, farà 400 anys de la seva fundació.
Fou promogut pels representants del poble, els Magnífics Jurats, per diversos motius.
Fundat per tres monges concepcionistes de Sineu l’any 1623, des de llavors, la vida contemplativa, d’espiritualitat, i amb el model de la Verge Maria com a guia, ha marcat el dia a dia del convent, també amb moments complicats.
Construït damunt l’antiga murada de la ciutat, el monestir continua acollint fidels diàriament, que resen a la capella. Ho fan separats de les monges, tot i que la clausura física ha canviat bastant durant els seus 400 anys d’història.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal