Ha mort l’expresident del Consell d’Eivissa i Formentera Pere Palau
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany

El Campionat d'Europa de long drive s'ha disputat al Golf d'Andratx amb cops que superen el 400 metres
Els 27 millors jugadors del circuit de long drive han disputat avui horabaixa el Campionat d’Europa d’aquesta modalitat de golf, que poc té a veure amb el convencional, a Camp de Mar, Andratx. Aquí no és necessiten forats on introduir la pilota per guanyar.
Tampoc tenen res a veure els pals que s’usen perquè aquí guanya el jugador que copeja més enfora la pilota. Avui s’han pogut veure cops que han superat els 400 metres de distància.
És la primera vegada que es celebra un torneig d’aquesta modalitat a Espanya. I ha estat el Golf d’Andratx el lloc encarregat d’albergar aquesta final.
En total, el forat 6 on es disputava la prova, té 609 metres de llargària. Una final molt igualada que ha acabat amb la victòria del jugador serbi Ilija Djudjevic.
El long drive ha arribat a Balears per quedar-hi…
L'expolític, històric del PP a Eivissa, ha patit un accident mentre conduïa el seu cotxe al Club Nàutic de Sant Antoni de Portmany
Han recorregut la ruta dels tres barrancs, de 10 quilòmetres
El Club de Mar afirma que l'assignació dels amarrament compleix la llei