Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat un vol net i dret al lloc de destinació
A Mancor de la Vall, el corb ha tornat a baixar des del campanar fins a terra. Ha estat un vol net i directe a la seva cuidadora; no s’ha despistat ni ha anat per damunt de cap teulada. Com conta la llegenda, el corb ha partit i a la plaça l’esperaven Sant Pau i Sant Antoni, a qui els ha duit un tros de pa per hom, tot recordant els temps de quan tots dos vivien en una cova i passaven fam. L’acte ha estat puntual, a les quatre del capvespre.
La representació ha estat fidel. A la plaça, hi ha hagut els sants amb la figura del dimoni, que han entretingut els assistents. Hi ha hagut retrobaments, aferrades i atents a la davallada del corb.
L’animaló, Llorenç, pesa devers un quilo i cent grams; durant mesos, ha estat entrenant perquè el vol fos perfecte. Fins i tot, alguns han vingut des d’altres municipis, per comparar davallaments.
A Mancor tampoc han mancat les beneïdes, sobretot de molts de cans, però també s’hi han vist oques. Per descomptat, ha tingut lloc una desfilada de carrosses per celebrar Sant Antoni.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo