El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
De moment la crisi no ha provocat cancel·lacions de vacances a les Balears, segons Travelgate X
Les vendes de viatges cap a la Xina estan paralitzades. Ho constata l’única agència especialitzada en el país asiàtic a les Balears, Huaxin Travel, on la por al coronavirus ha provocat una allau de cancel·lacions i consultes en els darrers dies.
Les cancel·lacions de vols i els controls exhaustius pel virus han fet que tornar a Mallorca des de la Xina s’hagi convertit en una odissea que pot durar dos dies. Està previst que en les pròximes hores tornin a l’illa entre 30 i 40 membres de la comunitat xinesa que han passat les vacances a la regió de Zhejiang, al sud-est del país, d’on provenen. Una regió allunyada de Wuhan, on es va iniciar l’epidèmia del coronavirus.
Durant el mes de gener s’han cancel·lat un 79% de les reserves mundials d’hotel a la Xina, segons les dades de TravelgateX. Afirmen que, de moment, no s’han vist afectades les reserves turístiques amb destinació a les Balears, malgrat el cas de coronavirus confirmat a Mallorca.
Segons la patronal Aviba, l’aturada de les vendes i les cancel·lacions afecten també països com el Japó i Vietnam, i els creuers que recorren aquests països. El coronavirus ja ha causat que els organitzadors de la fira turística internacional de Berlín, la ITB, que comença el 4 de març, hagin activat un protocol de seguretat per evitar contagis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles