El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Un informe municipal constata les irregularitats, que UPCM diu que durà a la Fiscalia si hi veiés una finalitat lucrativa
El cost de la seguretat a les festes de Sant Joan de Ciutadella enguany s’ha triplicat tot i haver-se encarregat a la mateixa empresa. L’Ajuntament diu que tenia tan poc marge de temps que va haver d’acceptar l’única oferta presentada.
El resultat ha estat que, tot i garantir la festa, s’ha incorregut en irregularitats, com ara fraccionar contractes per adjudicar a dit una empresa per sobre del que permet la llei, tal com constata l’informe emès pels mateixos tècnics municipals.
Unió des poble de Ciutadella de Menorca (UPCM), des de l’oposició, assegura que no duu el cas a la Fiscalia, simplement, perquè no hi veu intencionalitat lucrativa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Una empresa del poble se'n farà càrrec i la gestionarà de manera temporal