Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Un grup de joves pagesos prepara farratges propis per aconseguir l'equilibri financer de l'explotació
Una vaca lletera pesa devers 500 quilos i s’alimenta de 100 quilos de menjar diaris. De fet, la nutrició és la principal despesa d’una explotació ramadera, més de la meitat del cost total.
Mentre el preu dels pinsos per alimentar les vaques lleteres puja, el de la llet baixa. Cosa que ha provocat que moltes finques hagin hagut de tancar. A Menorca, només queden 100 finques lleteres quan fa pocs anys eren 300. A Mallorca, actualment en queden tan sols 9 i a Eivissa, cap. Ara, un grup de joves pagesos menorquins aprèn a preparar una dieta saludable i assequible per al seu bestiar.
A la finca de Son Picart, al Mercadal, amb 68 vaques, han aconseguit l’equilibri financer: almanco un 50% de l’alimentació de les seves vaques prové de farratges propis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Són dades del Ministeri de l'Interior, que afirmen que on més puja és a Inca i on baixa, a Manacor