Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Un grup de joves pagesos prepara farratges propis per aconseguir l'equilibri financer de l'explotació
Una vaca lletera pesa devers 500 quilos i s’alimenta de 100 quilos de menjar diaris. De fet, la nutrició és la principal despesa d’una explotació ramadera, més de la meitat del cost total.
Mentre el preu dels pinsos per alimentar les vaques lleteres puja, el de la llet baixa. Cosa que ha provocat que moltes finques hagin hagut de tancar. A Menorca, només queden 100 finques lleteres quan fa pocs anys eren 300. A Mallorca, actualment en queden tan sols 9 i a Eivissa, cap. Ara, un grup de joves pagesos menorquins aprèn a preparar una dieta saludable i assequible per al seu bestiar.
A la finca de Son Picart, al Mercadal, amb 68 vaques, han aconseguit l’equilibri financer: almanco un 50% de l’alimentació de les seves vaques prové de farratges propis.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
Molts dels llibres que triomfen romantitzen les relacions tòxiques i el maltractament psicològic