Un motorista surt disparat en ser colpejat per un cotxe a la rotonda del Molinar i mor a l’acte
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Se situa un 1,4% per davall de la mitjana espanyola
Fotografia d'arxiu de bitllets d'euro. Eduardo Parra / Europa Press
257El cost laboral per treballador i mes a les Illes Balears ha arribat als 2.966,4 € en el primer trimestre del 2024, un 1,4% per davall de la mitjana registrada al conjunt d’Espanya segons les dades publicades aquest dilluns per l’Institut Nacional d’Estadística, INE.
A tota Espanya el cost mensual per treballador ha superat els 3.000 euros per primera vegada i ha arribat als 3.009,9 euros al mes, un increment del 3,9% respecte al mateix període de l’any passat. Segons l’enquesta trimestral de cost laboral de l’INE, el cost laboral encadena tretze mesos continuats creixent, tot i que entre gener i març d’enguany, s’ha moderat l’increment registrat el darrer any i mig.
A les Illes Balears, del total del cost laboral, 2.188,1 euros corresponen a cost salarial i la resta, 778, a cotitzacions obligatòries a la Seguretat Social i altres conceptes. El cost salarial a les Illes Balears ha pujat un 7,5% respecte al trimestre anterior.
Les Illes Balears, juntament amb Extremadura, és la comunitat autònoma on més ha crescut el sou dels treballadors el primer trimestre de l’any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
La Guàrdia Civil els va detenir dijous quan els varen interceptar prop de Manacor en haver robat a un domicili a Sant Joan
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui