Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Cada dimarts vindrà a Maó, després continuarà cap a Eivissa, Palma i Tarragona
El creuer Costa Victòria ha atracat al port de Maó sense problemes. El capità temia que les maniòbres fossin perilloses i, per això, les deu primeres escales de la temporada les havia fetes fondejant a Ciutadella. Després de comprovar, amb una simulació a Holanda, que el port maonès és apte per a les seves dimensions, aquest creuer hi farà onze escales més fins a final de temporada.
Abans, la companyia havia decidit fondejar en deu ocasions al port de Ciutadella, des d’on es triga manco temps a traslladar els passatgers a terra amb barques. Avui dimarts ha fet una de les onze escales que encara té pendents fins dia 25 de setembre. Cada dimarts vindrà a Maó, després continuarà cap a Eivissa, Palma i Tarragona.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació per continuar el procés de recuperació
Als seus inicis dalt el cavall, ja li va tocar per sorteig ser caixer fadrí del bienni 1991-1992
La policia actua des de primera hora del matí a Palma, Llucmajor i Manacor