Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Dissabte que ve començaran les proves massives a Sant Antoni, al poliesportiu de ses Païsses
Des de dissabte, quan va començar el filtratge, i fins avui a les 6 del capvespre, s’han fet la prova 7.154 residents a Vila, i s’han detectat 421 persones amb coronavirus. Avui, en la darrera jornada de tests massius. S’han fet 678 proves d’antígens i 58 han sortit positives.
Les proves positives es reconfirmaran amb una PCR que s’analitza a Can Misses, i també s’enviaran mostres a Son Espases per estudiar de quina variant procedeix.
Dissabte que ve començaran les proves massives a Sant Antoni, al poliesportiu de ses Païsses. Fins dimarts serà de 10 del matí a 6 del capvespre. La resta de dies començarà una hora abans, a les 9. També hi ha previstos filtratges a Sant Josep i a Santa Eulària.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle