El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El Govern estudia recórrer contra la decisió del Tribunal Superior de Justícia
El Govern estudia recórrer contra la decisió del Tribunal Superior de Justícia d’anul·lar el decret que regula el nivell de català a la sanitat pública. El decret permetia a tots els aspirants ser admesos als processos públics de selecció però els obligava a acreditar el coneixement exigit en un termini màxim de dos anys.
El Tribunal Superior de Justícia de les Balears ha anul·lat el Decret que regula els requisits del coneixement de català per al personal estatutari del Servei de Salut. Ha estimat així un recurs contenciós administratiu presentat pel sindicat CSIF.
El sindicat mèdic de les Balears, el SIMEBAL, va rebutjar impugnar el Decret perquè significava tornar a un escenari més restrictiu com és la llei de funció pública de 2016. Lázaro considera que l’escenari és complicat i entén que el Govern ha de fer passes amb rapidesa per garantir els propers processos d’oposicions previstos pels pròxims mesos. El CSIF aposta perquè el Govern eximeixi tots els professionals de la Salut del requisit del català.
La Conselleria de Salut mentrestant no es pronuncia i rebutja fer declaracions. Dimarts es reuniran els serveis jurídics per estudiar si recorren contra la sentència.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits