Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Després d'una setmana amb les instal·lacions tancades, el Centre de Tecnificació Prínceps d'Espanya ha tornat a obrir les portes. Això sí, ho ha fet de manera parcial, els esportistes que competeixen a nivell nacional, de moment, han de quedar a casa.
El Centre de Tecnificació Esportiva de les Illes Balears ha obert avui les portes després d’una setmana tancat degut a 15 positius de Covid-19. Només hi han pogut accedir, però, els esportistes que es preparen per a competicions internacionals, la resta haurà d’esperar de moment. Encara així, les diferents disciplines han seguit en marxa aquesta setmana. Natació, bàdminton, voleibol… cada una ho ha fet tan bé com ha pogut, però, tal i com els tècnics expliquen, la situació no deixa de ser un contratemps per als esportistes. A la gimnàstica, l’aturada no ha afectat tant. Els competidors internacionals han gaudit d’uns dies de vacances per tornar més forts que mai, sobretot, de cara al gran repte de Tòquio.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors