Es cremen 14 cotxes en un aparcament al Port d’Alcúdia
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus

Els 'colissos' en són l'ingredient principal, tot i que enguany, la falta de pluja ha perjudicat la producció d'aquesta verdura autòctona d'Eivissa
Els ingredients que es necessiten per fer Cuinat, són fills de la terra eivissenca. Entre ells, els colissos en són els protagonistes.
Tot i que aquest any, la meteorologia no ha jugat a favor seu.
A Ca N’Alfredo, fa més de 3 dècades que preparen aquest àpat de vigília, del qual en fan uns 250 al llarg d’aquesta Setmana de Passió.
L’origen d’aquesta recepta es remunta a temps immemorables. La qüestió ara és si les pròximes generacions estan disposades a continuar amb aquesta tradició.
Els Bombers de Mallorca hi haurien detectat dos focus
Temperatura, vent, humitat i pluja són valors que permeten estudiar amb més detall el clima de diferents indrets
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix