Es proclama guanyador de la final del concurs celebrat a les cuines de l'institut M. Àngels Cardona de Ciutadella
Menorca ja ha elegit el jove cuiner que representarà l’illa en el certamen europeu de regions gastronòmiques que se celebrarà novembre a Noruega. Pau Sintes s’ha proclamat aquest dissabte guanyador del concurs per triar el nou ambaixador de la cuina i la gastronomia menorquina amb una recepta innovadora de panadera de peix inspirada en el poema ‘En aquesta cala’ de Garismund Riera. La presentació, la història del plat lligada a Menorca, la creativitat, la manera de cuinar… són alguns dels valors que ha tengut en compte el jurat que, reconeix, que el nivell culinari dels quatre joves finalistes és indiscutible.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be