Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

Les ciutadellenques Judit Bosch i Clara Marquès s'enduen el premi al Talent Jove
El curtmetratge ‘Forastera’ de Lucia Aleñar és el guanyador de la secció balear de la sisena edició del Festival Internacional de Cinema de Menorca. El guardó per a la selecció internacional se l’ha enduit ex aequo ‘Gas Station’ d’Olga Torrico i ‘Entre tú i Milagros’ de Mariana Saffon.Uns premis que es varen lliurar dissabte nit al pati de Sant Francesc de Maó, majoritàriament de manera virtual.
Quant al guardó ‘Talent jove’, un dels més estimats del festival, ha anat a parar a mans de dues al·lotes de 21 anys de Ciutadella, Clara Marquès i Judit Bosch, gràcies a la seva opera prima “Del camp”.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Un reconeixement a una figura clau del comerç local d'Alaior, escrit en femení, perquè com ella, moltes dones han propiciat una xarxa de relacions quotidianes que enriqueixen la comunitat