Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Auditori de Manacor s'ha omplert per veure la nova obra dirigida per Pau Miró amb la música de Sílvia Pérez Cruz.
L’Auditori de Manacor ha acollit una de les obres més reeixides de la temporada a Barcelona. Ha estat un gran èxit al Teatre Borràs de Barcelona i va ser la sensació del Temporada Alta de Girona. Aquí Lluís Homar es posa a la pell de Cyrano de Bergerac en un muntatge dirigit per Pau Miró. S’han tornat a unir després de “Terra Baixa”.
Aquest Cyrano posa l’objectiu en la idea de fragilitat i de vulnerabilitat del protagonista, el mosqueter entusiasta que té com a perjudici el seu gran nas. I també en la seva pròpia lluita interior.
La banda sonora la posa Sílvia Pérez Cruz i també destaca l’escenografia. Els actors es mouen per una passarel·la d’esgrima on també s’enfrontaran cos a cos. L’objectiu és renovar aquest clàssic d’Edmond Rostand. Una lluita física i a la vegada interpretativa de màxim nivell.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades