Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Pedro Horrach deixa dilluns la fiscalia per exercir com a advocat
El fiscal anticorrupció, Pedro Horrach, ha tancat les jornades sobre delinqüència econòmica lloant la feina que fa la policia en la lluita contra la corrupció a pesar de la falta de mitjans.
La d’aquest dijous ha estat la seva darrera intervenció pública. Horrach deixa dilluns la fiscalia per exercir com a advocat.
Confessa que està il·lusionat amb aquesta nova etapa i fa balanç positiu del seu pas per anticorrupció. Horrach també s’ha referit a la polèmica que ha esclatat arran de les suposades ingerències del fiscal en cap d’Anticorrupció a l’operació Lezo. El fiscal ha aprofitat per llençar un missatge de suport al fiscal del cas.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut