Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Els grups escolars que s'han posat en quarantena per Covid-19 l'última setmana han estat 20 a Balears (27 en total)
Imatge d'arxiu. /EFE
75Els grups escolars que s’han posat en quarantena per covid-19 en l’última setmana (del 21 al 27 de novembre) han estat 20 a Balears, amb el que en total hi ha en l’actualitat 27 grups en aïllament, que suposen el 0,33% del total de grups escolars de les illes.
Els centres amb grups en quarantena són 21, que no arriben al 5% del total de centres educatius de Balears, dels quals 16 estan a Mallorca, 2 a Menorca i 2 a Eivissa, ha detallat la portaveu del Govern, Pilar Costa, sobre les dades d’incidència de la covid-19 en els centres educatius de Balears, com tots els dilluns des que va començar el curs, en la roda de premsa del Consell de Govern.
Un total de 4 docents i 167 alumnes han donat positiu en covid-19 en proves PCR en la setmana del 21 al 27 de novembre, que suposen el 0,02% del total del professorat i el 0,08% dels alumnes, respectivament, segons les dades de la unitat Educovid.
Els 4 docents fan classe a Mallorca. Quant als alumnes que han donat positiu, 149 són de Mallorca, 18 d’Eivissa i cap en les altres illes.
En l’estudi de contactes, han donat negatiu el 94,1% dels analitzats, xifra que, segons Costa, “indica que la transmissió en els centres continua sent molt baixa”.
Quant als cribratges, s’han sotmès a ells aquesta setmana a 509 alumnes i 98 professors, de 31 ceptres educatius. Amb els resultats disponibles de moment, s’ha detectat un cas positiu.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús