Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Abans del 2018 tres explotacions lleteres més deixaran de munyir
S’agreuja la crisi del sector lacti a les Illes. Ara mateix les explotacions lleteres en actiu a l’illa no arriben a la vintena. La de Can Moll, a Felanitx, ha estat una de les darreres a tancar les portes. Diu que a final de mes, no li surten els comptes.
Els pagesos que queden a Mallorca produeixen el 8% de la llet que es consumeix, però el mercat no és capaç d’absorbir-la. No arriba al 10% els restauradors i hotelers que l’ofereixen als seus establiments. L’any passat se’n van extreure 18 milions de litres; un 3,86% més que el 2015.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren