Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Aquest diumenge es traslladarà per a ser restaurada i exposada al Museu Marítim
El vaixell Valldemossa ha iniciat aquest divendres dematí el seu darrer viatge. Dues grues i diversos operaris han iniciat les tasques per al seu trasllat des de Ciutadella fins a la seva nova ubicació a Mallorca, on està previst que es restauri i quedi exposat al Museu Marítim.
L’embarcació es resguardarà al Polígon Industrial i al migdia es traslladarà cap a Maó, escortada per la Guàrdia Civil. Diumenge està previst que embarqui en direcció a Palma.
El Valldemossa va enfonsar-se l’any 2001 en aigües menorquines. La intenció de l’Ajuntament de Ciutadella era submergir-lo i fer-ne un derelicte, però el Consell de Mallorca va decidir salvar-lo. S’ha arribat a un acord entre les parts, inclòs Ports de Illes, que cedeix una altra embarcació perquè sigui submergida.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar