Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Després de dos anys, centenars de fidels s'han acostat per venerar-lo
A les deu del dematí, l’església de l’Anunciació de Palma ja estava plena. No com ens té avesats en aquest Dimecres Sant, però després de dos anys sense viure aquest moment, són molts els fidels que no han volgut faltar avui al Davallament del Crist de la Sang.
Quan mancaven 5 minuts per a les onze, els prohoms han davallat la figura renaixentista del Sant Crist del seu cambril. Primer, enmig d’un solemne silenci, que s’ha trencat després per les mamballetes dels presents.
Abans de dipositar-lo als peus de l’altar major, una petita processó fins a les portes del temple, acompanyada pels crits dels feligresos.
Ja ajagut a la nau central, un a un s’han apropat a la imatge, enguany sense tocar-la ni besar-la per mor de la covid. Però cadascun amb els seus agraïments, pregàries o promeses.
Tot, davant la imatge de la Verge de la Dolorosa duita aquest dimarts en processó fins aquí des de Sant Nicolau.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys