Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La qüestió catalana emergeix com a argument per mantenir les postures dels diferents candidats
El debat a cinc entre els principals candidats a la Presidència del Govern central constata que el desbloqueig polític queda com una assignatura pendent. I mentre es confirma la dificultat d’aconseguir pactes, la qüestió catalana ha estat present en bona part de la discussió política.
D’una banda, el candidat socialista a la presidència allunya la coalició amb Iglesias, tot i la insistència en formar govern del líder de la formació morada.
D’altra banda, les dretes s’enfronten entre elles per un mateix electorat, i mentrestant, el líder de Vox demana el desmantellament de l’Estat de les autonomies.
Així mateix, la qüestió catalana emergeix com a argument per mantenir les postures dels diferents candidats. Amb tot, l’únic debat electoral d’aquesta breu campanya no permet albirar una possible sortida al bloqueig polític.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"